Krátky úvod, alebo “ako to všetko začalo”

Poslušne hlásim, že sa poslušne hlásim… alebo klasické ahoj svet. Ako len chcete…

Z úvodu by som mohol napísať dôvod, prečo vznikol tento blog. Nie je prvý, to ani náhodou. Ohľadne Greenie som písal na rôzne miesta, napríklad na Root.cz, kde som sa myslím veľa naučil. Je to však trochu divné, písať o Greenie na mieste, kde sú alebo priaznivci originálneho Ubuntu a nechcú nič iné, alebo oveľa technickejšie zdatný používatelia Linuxu a všetkého čo s tým súvisí. Nečudo, že to veľká sláva nebola. Múdrejší (aspoň o trochu), skúsenejší a na novom mieste – kde bude chodiť asi hlavne tá hŕstka ľudí, ktorých Greenie naozaj zaujíma.

Rád spomeniem to, že som človek. Žijem prvý krát, tak buďte prosím tolerantní. No a zároveň by bolo dobré vedieť to, že chápem podstatu blogu, alebo sa aspoň tvárim. Ak by som písal sám pre seba, tak by nebol žiadny dôvod písať to na internet. Mohol by som si to písať kdesi v textovom editore doma, alebo manuálne do nejakého zošita. Teda ak by to niečo stálo za zapísanie. Však čo by sa aj písalo, veci o ktorých sám viem? A veci, na ktoré by som chcel názory ostatných, nie len svoje?

Toľko na úvod. Obsahom blogu bude hlavne informovať o novinkách – a tiež múdrosti o ďalšom smerovaní. Distribúcie Greenie, mňa, sveta… a všetkých tých písmen, ktoré vyprodukovali moje ruky na klávesnici.

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

Pridaj komentár

