Linuxový podcast 1 (1. november 2010)

Poslušne hlásim, že sa postupne hlásim. Textovo, a teraz tiež ako audio. Práce na novom Greenie je veľmi veľa, a samozrejme aby mi z toho úplne nepreplo, tak som sa rozhodol trochu venovať aj podcastu. Linuxových podcastov je samozrejme hneď niekoľko, a aj keď je toto taký prvý a nedokonalý, tak ho zverejňujem.

Upozornenie: Nedokonalé, nedokonalé a ešte raz nedokonalé. Žiadne prečítané texty, čisto improvizácia mojim divným hláskom. Témou čísla sú novinky zo všetkých možných serverov. Budem rád, ak ma nekopnete do zadnej časti tela. Podcast je prvý a miesta na vylepšovanie je veľmi veľa.

Témou budúceho podcastu, ktorý by mal byť na úplnej inej úrovni (teda dúfam), budú linuxové distribúcie. Takže pohľad na niekoľko z nich, vaše názory (ak budú použiteľné a veci s tým súvisejúce). Ak chcete s podcastami trochu pomôcť, tak určite napíšte nejaké tie odporúčania, ktorých bude určite veľa. Dúfam🙂

Adresa podcastu 1, ktorý má 24:07 a 18.6MB, a vlastne všetkých ďalších, je tu: greenie.sk/podcast

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

9 Responses to Linuxový podcast 1 (1. november 2010)

  1. Blikajúca sviečka píše:

    idem si to vypocut. ale preco to davas ako subor na server len tak? podcast je o niecom inom. urob to lepsie.

    • greenielinux píše:

      ty si hrozny clovek, vies o tom? vyzera to tak, ze vzdy ked das nejaky odkaz, tak to automaticky dava ako spam a musim to schvalovat😀

      vela roboty, a kedze som zase prisiel o mikrofon tak sa idem zas niecomu dolezitejsiemu venovat🙂

  2. mário píše:

    Ja som si to v celku rád vypočul, lebo nemám toľko času, aby som si tovšetko hľadal po webe. Dík, i keď to bolo také všeobecné.

Pridaj komentár

