Fotogaléria ku Greenie 8M

Osmičkovému Greenie sa darí, pondelková návšteva 550 ľudí je tiež výborná (a bez podpory Distrowatch by sa to určite nepodarilo :P)…

Ako Greenie vyzerá? A ako celkovo vyzerá ten Linux? Ťažko povedať. Ktokoľvek môže zmeniť naozaj čokoľvek. Voľná ruka, množstvo možností, u každého trochu iné. Ale tak zobral som LiveDVD a začal trochu fotiť. Ako to dopadlo? Len pripomínam, že bolo fotené z Live systému, bez inštalácie grafickej karty.

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

13 Responses to Fotogaléria ku Greenie 8M

  1. kriak píše:

    Prosim Ta, neda sa to dat na nejaky iny server? Momentalna rychlost stahovania cca 35 kB/s😦
    A to v ramci Liptova nemam ani moc delako😀😀😀
    Inak tesim sa na novy release, s predoslymi som mal velmi dobre skusenosti.
    Dik.

  2. kriak píše:

    A sorry, mirror som prehliadol.
    Ale tiez to ide pomaly. Nebude to nakoniec maslo mojho proviedera?🙂
    Idem checknut😉

    • greenielinux píše:

      skus co Ti nacmara daky ten speedmeter🙂

      • kriak píše:

        No clovece, nakoniec naozaj bude na vine Im…ex.
        Poobede siel net celkom ok, ale teraz bieda.
        Vecer to tu maju bezne pretazene.
        Ale v najblizsich dnoch ich menim, uz mam zmluvu u konkurencie, len pripojit🙂
        Stiahnem zajtra poobede.

        • mário píše:

          Ja som stiahol v pohode, vpohode som aj napálil a aj vyskúšal ako live CD. Dokonca som aj nainštaloval, reštartoval a spustil sa len windows, nedal mi na výber, ako je to možné ? Keď ale pozrien na disky, tak je vidieť, že je tam nainštalovaný. neviem čo som pos… Alebo musím ešte raz preinštalovať ? Dal som ako vždy inštaláciu vedľa windowsu.

          • greenielinux píše:

            vzdy davam manualne rozdelit disk, a tak nikdy nemam problem. keby bolo po mne, tak ostatne moznosti z instalatora vyhadzem.

          • kriak píše:

            Dnes som uz stiahol v pohode, instalacie tiez bez problemov/
            Manualne som urcil particu pre instalaciu a grub nainstaloval bez problemov.
            Dalsi dva nainstalovane OS rozpoznal bez problemov.
            Nezadal si pri instalacii zly disk / particu pre bootloader?
            Ak vravis ze Greenie je nainstalovany, da sa Grub pomerne lahko restornut z liveCD.
            Alebo ak chces tak znovu preinstaluj, ale daj bacha kam davas bootloader

            • mário píše:

              Dík za rady, preinštalujem a prípadne napíšem ako to dopadlo, predtým sa mi to ešte nikdy nestalo.

              • kriak píše:

                Nemas za co.
                Popripade, ked uz budes mat bootnute z live CD, aby si nemusel hned prerinstalovavat, skus “testnut” ci ti detekuje windows nasledovne:
                1) sudo fdisk -l – vylistuj partitions kde mas win a kde linux

                2) sudo mount /dev/sdxy /mnt – sdxy = partition kde mas linux root
                sudo mount –bind /dev /mnt/dev
                sudo mount –bind /proc /mnt/proc

                3) sudo chroot /mnt

                4) skus: update-grub2
                – ak mas grub nainstalovany (ale nie je v MBR), mal by si vo vypisoch vidiet ci
                pocas update detekoval windows.
                – ak skonci s nejako chybou, nie je grub ani nainstalovany

                v obidvoch pripadoch potom instalacia + zapisanie do MBR:

                5) grub-install /dev/sdx – sdx = disk na ktorom chces MBR

                6) ked tak kontrola: grub-install –recheck /dev/sdx

                7) odmontovanie systemu:
                #exit – vyskocis z chroot
                sudo umount /mnt/dev
                sudo umount /mnt/proc
                sudo umount /mnt

                8) reboot, ci to zabralo

                • mário píše:

                  No vyskúšam, ale bude to chvílu trvať, mám momentálne objednanú stránku a musí byť funkčná 20.11.10 na nejakej konferencii či čo. Ale potom sa ozvem, keď to budem mať hotové.

Pridaj komentár

