Na titulke root.cz – na moje prekvapenie…

Moja knižka :)Len tak sa pozerám, čo to ponúka elektronická knižnica na Root.cz. Všetko možné, pre mňa ako bežného smrteľníka tak trochu odborné, zvláštne… a teraz zrazu sa pozriem, že medzi najsťahovanejšími vecami je môj manuál… taký ten staručký, predpotopný… pamätám sa, že som na ňom pracoval asi 14 mesiacov🙂

No a akosi prišiel nápad, dať niečo zaujímavé dohromady a priamo to tam nejako zahlásiť. Niečo typu “načmáral som toto a toto, hoďte to tam”. Pôvodne pár strán, teraz ich je 19 a mal by to byť asi finálny počet. Knižka (od skutočnej knihy to má ďaleko) nazvaná “Linux ako niečo navyše” bola pridaná do knižnice. A, samozrejme, mám z toho radosť.

O čom je? O tom, že som dal dohromady trochu fantázie a upravoval a upravoval do aktuálnej podoby (ktorá bude jedného pekného dňa trochu viac “skrášlená”). O Linuxe, o myslení, o predsudkoch i o tom, že sa nazbierala odvaha. Nie je to zdolanie Everestu, je to krátky PDF dokument – a ak splní svoju úlohu, tak budem veľmi šťastný.

No a akú úlohu to má? Jednoduchú… mojim šialeným i značne kroteným štýlom písania povedať, že tučniaky nehryzú. Nie je to reklama na Linux, skôr zbierka pohľadov, ktoré vám môže povedať bežný (ukecaný) používateľ Linuxu.

Prejsť na elektronickú knižnicu na Root.cz (priamy odkaz na Linux ako niečo navyše)

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

2 Responses to Na titulke root.cz – na moje prekvapenie…

  1. mario píše:

    Celé som to prečítal a posunul som to ďalej, aj ľuďom, ktorý linux nikdy nevyskúšali. A hneď sa ich pár ozvalo, že by to chceli aspoň vyskúšať, čo to vlastne je a ako sa s tým pracuje. Dokonca som zistil, že aj v práci na niektorých PC je nainštalovaný linux (openSUSE), i keď je to minimum, cca z 1000 PC asi 50.

    • Elven píše:

      Tak to som mimoriadne nadšený. Viem, že som to nepísal zbytočne a týmto smerom ďakujem🙂

      No a budem rád, keď to aj niekto ďalší pošle známym. Nie je to bezchybné, ideálne alebo neviem čo, ale pracuje sa na tom a čaká sa na dobré nápady🙂

Pridaj komentár

