Spustená subdoména knihy.greenie.sk

Verte alebo neverte, pred ani nie tak dlhým časom som sa rozhodol, že napíšem knižku s názvom Linux ako niečo navyše. Tá už bola odprezentovaná na root.cz a neviem kde ešte a som rád, že si našla ďalších čitateľov.

Čo nevie každý, tak to je to, že vznikla počas krátkeho obdobia, keď mi písanie nešlo. Píšem knižku A, neviem ako pokračovať a tak si dám trochu pauzu a zatiaľ napíšem knižku B. Knižka Linux ako niečo navyše je hotová, a knižka do ktorej som sa pustil predtým už tiež. Rozhodol som sa urobiť subdoménu, kde môžem dávať najnovšie verzie týchto dvoch knižiek a niekoľkých ďalších, a budem rád, aj ku navštívite.

http://knihy.greenie.sk

A čo tam teraz je? Okrem Linux ako niečo navyše je tam môj plný román, nazvaný “Vodná planéta”. Alebo teda skôr prvá kniha zo série a ani srnky netušia, aká bude dlhá. Pracoval som na tom veľmi dlho a ak hľadáte niečo na čítanie a nie je vám cudzí dobrodružný román z prostredia fantasy/scifi, tak vám nejaký ten čas z vášho života zhltne. Nedávno bola tiež vydaná krátka knižka menom “šachové minimum”, kde je absolútny základy pre tých, čo o tejto hre nikdy ani nepočuli.

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

Pridaj komentár

