Čo nás čaká v Greenie 8.1M?

Blíži sa nové vydanie a tak by bolo dobré aspoň jemne povedať, čo bude nové. Očakávam otázku “kedy bude”, a tak rovno odpoviem. Jedného pekného dňa. A hlavne, bude až bude. Osobne sa neponáhľam. Samozrejme bude možný jednoduchý upgrade z 8M. Pri upgrade zo sedmičkovej rady by nemali byť problémy, zo šestkovej a staršej určite odporúčam čistú inštaláciu. Čo síce odporúčam a asi aj vždy budem odporúčať aj pri sedmičkovej, ale… o tom potom.

Novinky:

1) aktualizácie, opravy niekoľkých maličkostí a tak podobne
2) nové programy a dokumentácia k úprave fotografii
3) niekoľko ďalších programov, na sledovanie teploty, sťahovanie kompletných internetových stránok a úpravu PDF dokumentov
4) pár noviniek v Greenie toolbare – lepší prístup na Facebook či Youtube, vyhľadávanie titulkov ku filmom

zoznam zmien ani náhodou nie je hotový a určite sa pridá niečo z hromady návrhov, ktoré nedávno dorazili do komentov tu na blogu.

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

9 Responses to Čo nás čaká v Greenie 8.1M?

  1. Pepo píše:

    no nijako som sa tu nevedel dopátrať k niekomu na koho by som sa mohol obrátiť tak píšem sem. Mal som možnosť Greenie vyskúšať na kamarátovom PC a veľmi sa mi zapáčilo ale doma nie a nie nainštalovať tak sa pýtam či by mi niekto nevedel poradiť nejakú staršiu verziu ktorá bude bežať na 1.8 GHz procáku s 256 MB ramkou ak mi bude niekto ochotný poradiť kontaktujte ma emailom vo pred veľmi pekne ďakujem

  2. Kovi píše:

    máš málo ram, skús zohnať aspoň ešte jednu 256-kz, mne ide greenie na pentium 4 1.5GHz , 1G ram v pohode…

  3. Celkom dobre napisane, len nerozumiem preco.

Pridaj komentár

