Podcast 2

Druhý podcast je na tému “Linuxové distribúcie”

Veľkosť 23MB (24 minút v OGG Vorbis)

Stiahnuť sa dá odtiaľto: http://greenie.sk:8080/vsetko-mozne/podcast/podcast2.ogg

(viem, mám hrozný hlas nielen v mikrofóne… už ste si asi zvykli, či? :P)

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

12 Responses to Podcast 2

  1. mario píše:

    No, vypočul som, ale ten prvý bol lepší. Asi by si si mal nakprv pripraviť kompozíciu a potom nahrať podkast.

  2. mario píše:

    Ja len tak, že keby si si pripravol o čom to bude a hneď pootváral to o čom chceš hovorť na kartách, bolo by to svižnejšie a konkrétnejšie a samozrejme možno aj pútavejšie.

  3. Vikino píše:

    Mne sa to páčilo..
    hlavne “majte sa krásne, píšte básne”😀

    • Elven píše:

      otrepané klišé nemôže byť zlé🙂

      • Vikino píše:

        Ja som to práveže nepoznal, preto sa mi to páči🙂
        Ak budeš taký ultravtipný aj v ďalších podcastoch, určite si pozriem😉
        btw čo si hovoril o distribúciách som moc nedával pozor, ale nejako som pochopil že Debian je podľa teba fajn – mňa všetci odradzujú tým, že hovoria o zastaralých balíčkoch, je to pravda?
        Podobne Fedora… obidve distrá sa mi páčia ale stále má niekto niečo proti tak nemám odvahu😀

        • Elven píše:

          na toto sa perfektne odpovedá🙂 Debian mám rád, Fedoru nie🙂

          Debian Oldstable – veľmi staré
          Debian Stable – staršie
          Debian testing – podobne ako napr. Ubuntu
          Debian Unstable – nové
          Debian Experimental – veľmi nové
          🙂

          • Vikino píše:

            No Fedoru nikto som si všimol. Mne sa páči len… nejako som ju nainštaloval, spustil, rebootoval (inak okrem toho nič) a viac nešla nabootovať… a tak skončilo moje dobrodružstvo.
            Číííže keď si nahodím Debian Experimental všetko mi pôjde a časom sa dá updatnuť na stabilnú verziu (keď vyjde) ?🙂
            (btw dík za odpovede :D)

Pridaj komentár

