Článok bez textu

Greenie 8.1M

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

17 Responses to Článok bez textu

  1. mario píše:

    Dal som tmavé, ale najradšej mám “priesvitné, tak aby to nerušilo v tom čo robím.
    CHcel som sa spýtať, či náhodou neviete v čom sa dajú spraviť témy do ubuntu, teda okrem emeraldu.

  2. lamiska píše:

    take tmavsie, siva, tmavo hneda, co nebije do oci

  3. Asta-Killer píše:

    Ja len v kratkosti:

    Dobra praca!!!

    Davam za 1, s malym minuskom.

    Dovod: bolo by fajn, ak by sa dalo skratkou ALT+TAB prepnut aj na pracovnu plochu, nie iba poklepanim mysou na ikonku v dolnej liste. Mozno to ide, len ja to neviem.🙂

    V Greenie Centrum je gramaticka chybka v preklade… “Analizovat disky”. Skutocne Analizovat?😀

    Prajem vela chuti. Je to hodne dobre distro.

Pridaj komentár

