Najnovší ISO obraz Greenie je už aj na Uloz.to

Nie len pre používateľov serveru Uloz.to, ale predovšetkým pre tých, ktorí majú nejaké problémy so sťahovaním (alebo zase blbnú mirrory :P), je tu pripravená aj táto možnosť sťahovania.

Ak si chcete stiahnuť najnovšie Greenie, použite tento odkaz:

 

Greenie 9N x86 FF5

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

2 Responses to Najnovší ISO obraz Greenie je už aj na Uloz.to

  1. Jarek píše:

    A dokonce i md5sum souhlasí! Hurá! K3b program měl radost.🙂

    md5sum
    fbd3ad5db78ee7787e58e917404cdb4e

    size
    1,1 GiB (1194188800)

  2. uzivatel Linuxu píše:

    zdravim, vcera sa mi stiahla nova verzia Ubuntu (Verzia 17.0.1+build1-0ubuntu0.12.04.1) a krdze to ma uplne ine uzivatelske prostredie ako predosla verzia ktoru som mal, som z toho jemne vykolajeny. Ako by som mohol dostat bez straty dat z HD znovu do Notebooku Greene? Ja som na nom zacinal, len potom z nepozornosti pri aktualizacii sa odrazu objavilo klasicke Ubuntu a odvtedy ho pouzivam. Upozornujem, som iba trochu zrucnejsi, ale stale iba uzivatel…! Nie programator. Potreboval by som poradit. Dakujem pekne.

Pridaj komentár

