Kto všetko sa pozhŕňal na linuxovom víkende?

Záviďte! Nie len, že sme si dali dokopy zaujímavý program a hromadu nezdravých, ale chutných dobrôt, ale hlavne sme sa poriadne zabavili. Dostalo sa sem niekoľko ľudí. Trochu viac, ako sa pôvodne čakalo. Môžete však nabudúce rozšíriť naše rady.

Pridáte sa nabudúce aj vy?

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

6 Responses to Kto všetko sa pozhŕňal na linuxovom víkende?

  1. amfg píše:

    Hehe😀 Nenapadne😀
    A vies ze by som siel.. Velmi rad

  2. mirko70 píše:

    Chalani iba tíško závidím.Pre mňa už sólovky skončili. Musel by som prísť s troma chalanmi vo veku 14,8 a 3 roky. Krásne prostredie a verím,že by sme sa zabavili :)))

  3. mario píše:

    Ja som bol v tedy na dovolenke, tak dúfam, že sa pridám na budúce.

Pridaj komentár

