Vodná planéta je hotová!

S potešením hlásim to, že sa po takmer roku podarilo dopísať celú trilógiu. Trojica kníh s príbehom, ktorý začal jednoduchým snom. Po dlhej práci, s podporou niekoľkých naozaj geniálnych ľudí a po tom, čo bolo opravených chýb a nepresností na stovky (a stále sa niečo nájde), je dopracovaný aj tretí diel.

 

Písať návody a písať beletriu je dosť veľký rozdiel. Napísať dobrý návod je ťažké. Treba na to skúsenosti. Napísať beletriu veľmi dobre je ešte ťažšie. Navyše sa to dá len neustálym zlepšovaním sa. Vodná planéta ale nie je nejaký veľmi dobrý román. Priemer? Možno. Podpriemer asi skôr. No ak je to čitateľné, veselé a nedokonalé, tak to splnilo účel.

 

Pôvodne mali byť tri alebo štyri postavy, nakoniec ich je oveľa viac. Taktiež kniha to mala byť pôvodne iba jedla. Teraz, po dopísaní troch, som spokojný. Práca mi ale nekončí. Všímať si chyby, opravovať ich, na to som akosi odsúdený.

 

Trochu ma zaujíma, či mi za to niekto dá. Predsa len, rok roboty, vo formátoch momentálne siedmych a bez hlúpych ochrán proti kopírovaniu, ktoré mi idú tak neuveriteľne na nervy…

 

Stiahnutie a viac informácií je na Greenie knižnici, konkrétne tu: http://knihy.rs-design.sk.

O WordPress Elven
Čítate blog Stanislava Hofereka, určený predovšetkým projektu Greenie - československej distribúcie Linuxu. Informácie o dianí, priestor pre diskusiu a miesto, kde sa niekedy ocitne aj to, čo by sa tu ocitnúť nemalo.

One Response to Vodná planéta je hotová!

  1. Alfi píše:

    Séria kníh Vodná planéta ma veľmi dojala, aj keď ani jedna z toho nie je práve kniha na prežívanie (aspoň ja osobne som sa nedokázala zžiť s tou postavou) je to naozaj zaujímavá séria. Po dočítaní celej série mi vlastne aj došlo, že to nie je iba taká obyčajná kniha, kde by dobro vyhralo nad zlom s minimálnou ujmou na životoch (okrem toho že autor tam podľa mňa povraždil priveľa postáv, ale na konci to k tomu prakticky pasovalo). Príbeh má omnoho hlbší zmysel, mnoho krát zavádza (čo sa mi veľmi páčilo) ale na konci je to.. iné. Okrem rozuzlenia deja, konečného “mieru” a zmeny pováh postáv sa tam stane niečo iné, hlbšie a ťažko opísateľné. Celé mi to poukazovalo na problém jednej bytosti, všetko vyznelo z časti ako myšlienkové pochody jedného človeka ale zároveň aj všetkých. Bolo to hlboké a prekrásne, ďakujem za nádherný zážitok. Túto knihu odporúčam naozaj každému, kto túži hlbšie sa zamyslieť🙂

Pridaj komentár

